تمام اپوزیشن پارٹیاں متحد ہو کر الیکشن لڑیں تو بی جے پی 2024 میں پورے ملک میں ہارے گی: نتیش

پٹنہ، 11 دسمبر (اے بی این ایس) وزیر اعلی اور جنتا دل یونائیٹڈ (جے ڈی یو) کے سینئر لیڈر نتیش کمار نے آج کہا کہ اگر اپوزیشن کی تمام پارٹیاں متحد ہو کر الیکشن لڑیں تو سال 2024 میں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) پورے ملک میں ہارے گے اور ہم تیسرے محاذ کے طور پر نہیں بلکہ مرکزی محاذ کے طور پر سامنے آئیں گے۔اتوار کو یہاں گیان بھون میں جے ڈی یو کے قومی کنونشن میں لیڈروں اور کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے مسٹر کمار نے تمام اپوزیشن پارٹیوں سے 2024 کے انتخابات متحد ہو کر لڑنے کی اپیل کی اور کہا کہ اگر ہر اپوزیشن پارٹی ان کی بات مانتی ہے تو بی جے پی پورے ملک میں ہارے گی۔ ابھی تیسرے محاذ کی بات ہو رہی ہے لیکن ہم مرکزی محاذ کے طور پر سامنے آئیں گے۔ انہوں نے کہا کہ تمام اپوزیشن جماعتیں متحد ہو کر الیکشن لڑیں تو 2024 میں ہمیں بھاری اکثریت ملے گی۔ اس حوالے سے تمام جماعتوں سے بات چیت بھی جاری ہے۔
وزیر اعلیٰ نے یہ بھی کہا کہ ’’اگر اپوزیشن پارٹی میری تجویز پر عمل کرتی ہے تو بی جے پی کو ضرور ہارے گی، لیکن اگر وہ نہیں مانتی تو میرا اس میں کوئی نقصان نہیں‘‘۔ انہوں نے کہا کہ وہ اپنی سطح سے اس کے لیے کوششیں جاری رکھیں گے۔ وزیر اعلیٰ نتیش کمار دہلی کے تخت پر بیٹھنے کی تیاری کر رہے ہیں۔ جے ڈی یو کی قومی کونسل کی میٹنگ میں اس سے متعلق ایجنڈا بھی طے کیا گیا ہے۔ 2022 کے آخر اور نئے سال 2023 کے آغاز میں ہی جے ڈی یو نے کیلنڈر جاری کرکے اپنے سیاسی ارادے کا اظہار کیا ہے۔ جے ڈی یو کی قومی کونسل کی میٹنگ میں’’دیش مانگے نتیش‘‘ کی بحث زوروں پر تھی۔ دراصل جھارکھنڈ سے پہنچے لیڈروں نے کیلنڈر جاری کیا ہے، جس میں ملک مانگے نتیش لکھ اہوا تھا۔ اس کے بعد اپوزیشن میں کھلبلی مچ گئی ہے۔جاری کیلنڈر میں نتیش کمار کی تصویر لگا ئی گئی ہے۔ جس میں انہوں نے پگڑی پہن رکھی ہے۔ ساتھ ہی جلی حروف میں لکھا ہے کہ ملک مانگتے نتیش کمار۔ اس پوسٹر کے جاری ہونے کے بعد سوال اٹھنے لگے ہیں کہ کیا نتیش کمار مرکز پر نظر رکھے ہوئے ہیں؟ پوسٹر میں نتیش کمار کی بھی تعریف کی گئی۔ اس کے بعد یہ پوسٹر بحث کا موضوع بن گیا ہے۔
جھارکھنڈ کے ایک لیڈر نے یہ پوسٹر جاری کیا ہے۔ جس کے بعد یہ واضح ہو گیا کہ نتیش کمار اب بہار کا تخت چھوڑ کر دہلی کی باگ ڈور سنبھالنے کی تیاری کر رہے ہیں۔ یہی پیغام جے ڈی یو نے کیلنڈر کے ذریعہ کارکنوں کو دیا ہے۔
جاری کیلنڈر میں نتیش کے کاموں کے بارے میں لکھا گیا ہے۔ صاف ستھرا ٹیلنٹ، گڈ گورننس اور روک ٹوک قیادت۔ یہ نتیش کمار کی پہچان ہے۔ انہوں نے بہار کو بدل دیا۔ تحفظ یافتہ خواتین، نوجوانوں کو اعتماد دیا۔ اب ملک نتیش کمار کا انتظار کر رہا ہے۔ جب اتنی ساری باتیں لکھی جا چکی ہیں تو حزب اختلاف میں خوف و ہراس پیدا ہونا لازمی ہے۔
جس طرح سے جاری کیلنڈر میں اس طرح کی بات لکھی گئی ہے، اس سے صاف ہو گیا ہے کہ نتیش کمار اب 2024 میں دہلی کے تخت پر بیٹھیں گے۔ کلینڈر کا خلاصہ یہ ہے کہ نتیش کمار کو وزیر اعظم کا امیدوار بنایا جائے۔ ساتھ ہی جے ڈی یو بھی اس مہم کو آگے بڑھانے میں لگی ہوئی ہے۔ کیلنڈر میں یہ پیغام دیا گیا ہے کہ 2024 میں بی جے پی کو ہرانا ہے۔
کڑھنی ضمنی انتخاب کے نتائج نے جے ڈی یو کو سوچنے پر مجبور کر دیا۔ اگر جے ڈی یو لیڈر وی آئی پی کی مدد کرنے میں کامیاب ہوتے تو انتخابی نتیجہ مختلف ہوتا۔ لیکن مکیش سہنی کی پارٹی کے امیدوار کو میدان میں اترنے سے نہیں روک سکے۔ ایسے میں وی آئی پی کے بنیادی ووٹروں کا ووٹ جے ڈی یو کے کھاتے میں آنا چاہیے تھا، وہ مکیش سہنی کے پاس چلا گیا۔ جس کی وجہ سے جے ڈی یو کو شکست کی شکل میں بھگتنا پڑا۔ جے ڈی یو نے قومی تناظر میں اس شکست سے سبق سیکھا اور اپوزیشن کو متحد کرنے میں مصروف ہے۔

About awazebihar

Check Also

حج وہ افضل عمل ہے جو ماضی کے گناہوں کو ملیامیٹ کر دیتا ہے :مولاناخورشیدمدنی

پٹنہ : (پریس ریلیز) بہارریاستی حج کمیٹی کےچیئر مین الحاج عبدالحق نے اپنے خصوصی پریس اعلانیہ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *