مرکزی حکومت کی غلط پالیسی کی وجہ سے مہنگائی اور بے روزگاری شباب پر : امیش کشواہا

پٹنہ ، 09 فروری (اے بی این ):جے ڈی یو کے ریاستی صدر امیش سنگھ کشواہا نے آج کہا کہ مرکزی حکومت کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے آج مہنگائی اور بے روزگاری اپنے عروج پر ہے۔ مرکزی حکومت ہر محاذ پر ناکام ہوچکی ہے اور ملک کے عوام جملے باز سے تنگ آچکے ہیں۔ بی جے پی کی حکومت میں آج جمہوریت اور آئین خطرے میں ہے۔ اس حکومت نے سوائے یقین دہانیوں اور سماج کو ہندو مسلم کے نام پر تقسیم کرنے کے اور کچھ نہیں کیا۔ بی جے پی کی غلط حکمرانی سے پریشان ملک کے لوگ اب تبدیلی چاہتے ہیں۔ریاستی صدر نے کہا کہ آج پورا ملک بہار کی طرف دیکھ رہا ہے۔ ستیہ گرہ کی شروعات بہار سے ہی ہوئی تھی، یہیں سے مکمل انقلاب کا بگل بج گیا تھا اور اب پھر سے بہار ملک میں تبدیلی کی قیادت کرنے کے لیے تیار ہے۔
یہیں سے 25 فروری کو پورنیہ کے رنگ بھومی میدان سے عظیم تبدیلی کا شنکھ پھوٹنے والا ہے۔ جس کے حوالے سے گزشتہ روز گرینڈ الائنس کے تمام اتحادیوں نے پریس کانفرنس بھی کی ہے۔ یہ ایک عظیم تبدیلی کے لیے ایک تاریخی اور عظیم الشان جلسہ ہوگا۔ اس میں عزت مآب وزیر اعلیٰ جناب نتیش کمار کے ساتھ نائب وزیر اعلیٰ تیجسوی یادو جی اور ہمارے عظیم اتحاد کی تمام اعلیٰ قیادت شرکت کرے گی۔میڈیا سے بات کرتے ہوئے مسٹر امیش سنگھ کشواہا نے کہا کہ عظیم اتحاد کے سبھی لوگوں نے اس کی تیاری شروع کردی ہے۔ جے ڈی یو نے ریلی کی تیاری کے لیے 11 فروری کو پارٹی کے ریاستی دفتر میں اپنے تمام معزز ممبران پارلیمنٹ، ایم ایل اے، قانون ساز کونسلرز، سابق ممبران پارلیمنٹ، ایم ایل اے، قانون ساز کونسلرز، ضلع صدور اور سیمانچل کے تمام سینئر ساتھیوں کی میٹنگ بلائی ہے۔ جس دن سماجوادی دھارے کی دو بڑی پارٹیاں جے ڈی یو اور آر جے ڈی ایک ساتھ آئیں، اسی دن سے مودی حکومت کی الٹی گنتی شروع ہوگئی۔ ہم پوری طاقت اور چٹان اتحاد کے ساتھ اس کام کو انجام دینے میں مصروف ہیں۔ریاستی صدر نے کہا کہ بی جے پی جملے باز کی پارٹی ہے جو سماج کو مذہب اور ذات پات کے نام پر تقسیم کرنے میں لگی ہوئی ہے۔
آج خود جمہوریت کو خطرہ ہے کیونکہ آئین کا ڈھانچہ تباہ ہو رہا ہے۔ ملک میں بڑھتی مہنگائی اور بے روزگاری پر مرکزی حکومت کی خاموشی کی وجہ سے عام لوگ بے چین ہیں۔ ملک کے عوام کو بی جے پی کی بداعمالیوں سے خبردار کرنے اور انہیں بچانے کے لیے بہار میں اس عظیم تبدیلی کی تاریخی ریلی سے ’’بی جے پی ہٹاؤ دیش بچاؤ‘‘ شروع ہونے جا رہی ہے۔

 

About awazebihar

Check Also

حج وہ افضل عمل ہے جو ماضی کے گناہوں کو ملیامیٹ کر دیتا ہے :مولاناخورشیدمدنی

پٹنہ : (پریس ریلیز) بہارریاستی حج کمیٹی کےچیئر مین الحاج عبدالحق نے اپنے خصوصی پریس اعلانیہ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *