کرناٹک کے وزیراعلیٰ امیدوار کا فیصلہ انتخابات کے بعد کیا جائے گا: یدی یورپا

بنگلورو، 7 مارچ (یو این آئی) بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کی پارلیمانی بورڈ کمیٹی کے رکن اور کرناٹک کے سابق وزیر اعلیٰ بی ایس یدی یورپا نے منگل کو کہا کہ ریاست میں اگلے انتخابات چیف منسٹر بسواراج بمبئی کی قیادت میں ہوں گے اور پولنگ کے بعد لیجسلیچر پارٹی کے اجلاس میں نیا لیڈر منتخب کیا جائے گا۔
مسٹر یدی یورپا نے یہاں نامہ نگاروں سے یہ بات کہی۔ انہوں نے یہ بھی اشارہ کیا کہ چند کو چھوڑ کر تمام موجودہ ایم ایل ایز کو اس سال اسمبلی انتخابات کے لیے ٹکٹ ملے گا۔ موجودہ ایم ایل اے کو ٹکٹ دینے کے بارے میں پوچھے جانے پر، انہوں نے کہا، “چار سے چھ ایم ایل اے کو چھوڑ کر زیادہ تر موجودہ ایم ایل اے کو ٹکٹ دیا جائے گا۔”
یہ پوچھے جانے پر کہ کیا بی جے پی دیگر پارٹیوں کے لیڈروں کو انتخابات سے قبل بی جے پی میں شامل کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہے، مسٹر یدی یورپا نے کہا کہ جو لوگ چھوڑنا چاہتے ہیں وہ خوشی سے جا سکتے ہیں اور جو لوگ بی جے پی میں شامل ہونا چاہتے ہیں ان کا خیر مقدم ہے۔
انہوں نے کہا کہ ہماری ریلیوں میں بڑی تعداد میں لوگ جمع ہو رہے ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ بی جے پی 140 سیٹیں جیت کر واضح اکثریت کے ساتھ اقتدار میں واپس آئے گی۔ اسے کوئی ٹال نہیں سکتا۔

About awazebihar

Check Also

غریبوں کو بھی امیروں جیسی طبی سہولیات ملنی چاہئے : مانڈویہ

نئی دہلی، 09 جون (یو این آئی) صحت اور خاندانی بہبود کے مرکزی وزیر منسکھ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *