سماجی انصاف بی جے پی کے لیے آستھا کا معاملہ: مودی

نئی دہلی، 6 اپریل (یو این آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے آج کہا کہ بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) بجرنگ بلی کی طرح عظیم چیلنجوں پر قابو پانے کی صلاحیت رکھتی ہے اور کارکنوں کی لگن اور ‘نیشن فرسٹ’ کے منتر کے اصول پر یہ ملک میں ایک نئے سیاسی کلچر کو جنم دینے میں کامیاب رہا ہے۔
مسٹر مودی نے یہ بات یہاں بی جے پی کے مرکزی دفتر میں پارٹی کے 44ویں یوم تاسیس کے موقع پر پارٹی کے عہدیداروں اور کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔ انہوں نے کہا کہ سماجی انصاف بی جے پی کا سیاسی نعرہ نہیں بلکہ آستھا کا معاملہ ہے۔ قبل ازیں بی جے پی صدر جگت پرکاش نڈا نے پارٹی پرچم لہرایا۔اپنے خطاب کے آغاز میں مسٹر مودی نے پارٹی کو اس مقام تک پہنچانے والے تمام سابق رہنماؤں کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہاکہ “آج ہم سب اپنی پارٹی کا یوم تاسیس منا رہے ہیں۔ میں بی جے پی کے ہر کارکن کو مبارکباد دیتا ہوں جو مادر ہند کی خدمت کے لیے وقف ہے۔ بی جے پی کے قیام سے لے کر آج تک جن عظیم ہستیوں نے پارٹی کو سیراب کیا ہے، پارٹی کو پروان چڑھایا ہے، مضبوط کیا اور اسے مالا مال کیا ہے، وہ تمام عظیم ہستیاں جنہوں نے چھوٹے سے کارکن سے لے کر بڑے عہدے تک ملک اور پارٹی کی خدمت کی ہے، جن کے آگے میں اپنا سر جھکاتا ہوں۔
انہوں نے کہاکہ “آج ہم ملک کے کونے کونے میں بھگوان ہنومان جی کا یوم پیدائش منا رہے ہیں۔ ہنومان جی کی زندگی اور ان کی زندگی کے اہم واقعات ہمیں آج بھی ایوارڈ کے لیے متاثر کرتے ہیں…ہندوستان کے ترقی کے سفر کے لیے ہمیں متاثر کرتے ہیں۔‘‘وزیر اعظم نے کہا کہ ہندوستان 2014 سے پہلے بھی ایسی ہی صورتحال میں تھا… لیکن آج بجرنگ بلی جی کی طرح ہندوستان نے اپنے اندر موجود قدرتی طاقتوں کو محسوس کیا ہے۔ آج ہندوستان بڑے چیلنجوں پر قابو پانے اور ان کا مقابلہ کرنے کی پہلے سے زیادہ صلاحیت رکھتا ہے۔ ہنومان جی کچھ بھی کر سکتے ہیں، سب کے لیے کرتے ہیں، لیکن اپنے لیے کچھ نہیں کرتے۔ بی جے پی اس سے تحریک لیتی ہے۔
انہوں نے کہا کہ جب ہنومان جی کو راکشسوں کا سامنا کرنا پڑا تو وہ اتنے ہی سخت ہو گئے۔ اسی طرح جب بدعنوانی کی بات آتی ہے، جب اقربا پروری کی بات آتی ہے، جب امن و امان کی بات آتی ہے، بی جے پی بھی اتنی ہی پرعزم ہوجاتی ہے۔ اگر ماں بھارتی کو ان برائیوں سے نجات دلانے کے لیے آپ کو سخت ہونا پڑے تو سخت بنیں۔
آج کی جدید تعریف میں جس چیز کا بار بار ذکر کیا جاتا ہے وہ ہے ‘کر سکتے ہیں’، اگر ہم ہنومان جی کی پوری زندگی پر نظر ڈالیں تو ہر قدم پر ‘کر سکتے ہیں’ کی قوت ارادی نے ان کی کامیابی میں بڑا کردار ادا کیا ہے۔

 

About awazebihar

Check Also

غریبوں کو بھی امیروں جیسی طبی سہولیات ملنی چاہئے : مانڈویہ

نئی دہلی، 09 جون (یو این آئی) صحت اور خاندانی بہبود کے مرکزی وزیر منسکھ …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *